GRAFISCH ONTWERP EN ILLUSTRATIE


  • Ebenvloed hoofdbeeld3

  • EbenVloed boekenlegger3
  • EbenVloed boekenlegger4
  • EbenVloed symposium2
  • EbenVloed cover3
  • EbenVloed intro3
  • EbenVloed voorgerecht2
  • EbenVloed wiebenjij3
  • EbenVloed hoofdgerecht2
  • EbenVloed alex2
  • EbenVloed simone2
  • EbenVloed invloedfamilie2
  • EbenVloed liefdeisovervloed2
  • EbenVloed hijebzijvloed4
  • EbenVloed protestpolka4
  • EbenVloed nagerecht2
  • EbenVloed voedselbank2
  • EbenVloed sjaakenclara4
  • EbenVloed tijdmaken4
  • EbenVloed hettijkeren2
  • EbenVloed koffie4
  • EbenVloed singlestefan2
  • EbenVloed singlemarjon2
  • EbenVloed intimiteit2

Eb en Vloed

magazine

De Marriage Course heeft een Valentijn Special 2014 uitgebracht met de naam Eb en Vloed. De promotie bestaat uit een boekenlegger. Voor de week van valentijn zijn er weer allerlei mogelijkheden aangeboden om sterke relaties op de kaart te zetten in jouw omgeving. Eb en Vloed bestaat uit een mini-magazine met columns, recepten en verhalen en heeft een direct toepasbaar avondvullend huiskamerpakket. Het nodigt mensen uit met hun vrienden op een laagdrempelige manier aan de slag te gaan met de opdrachten. Tussendoor maak je met elkaar een viergangen diner en leer je van elkaar hoe je elkaars kracht kan zien en waar nodig issues in je relatie het hoofd kan bieden. Naast het magazine bestaat de campagne uit een Relatie Symposium (Turn the Tide). Doel van het symposium is bewustzijn creëren en handvatten geven in hoe het tij op relatiegebied gekeerd kan worden in kerken, de maatschappij en bij onszelf. Met sprekers vanuit de politiek, maatschappelijke organisaties, en brede christelijke context. Ook is er een preekschets met verwerkingsvragen, te gebruiken tijdens een themazondag over relaties in de Valentijnsweek. In de huisstijl staat het vurige rode hart centraal, in combinatie met blauw wat verwijst naar het thema.